Swettiest girl in Oslo

Så! då var man nästan framme. Fick med nöd mitt pick o pack från tåget till en säkerhetsbox, sen ut i svettiga och klammiga Oslo på lite shopping och fika med min kompis M. Nu är vi hemma hos henne och hennes sambo S. Det blir lasagne till middag idag! :) Imorgon bär det vidare hem till Fredrikstad, hälsa en snabbis på Mamma och Systeryster för sedan att bege mig på god gammeldags "hyttetur" med de flesta av mina nära och kära kompisar. Mysigt värre! :) Ska bli apskönt att se dem igen. Well, well..Vet inte när nästa uppdatering sker. Om jag ens hinner imorgon så lär det inte bli något förrän i nästa vecka i såna fall. Ute i en stuga vid sjön finns inget internet. Först upplevs väl en viss abstinensperiod, men så småningom kommer avslappningen och den sköna känslan av att man inte alltid behöver vara tillgänlig. Jag hoppas verkligen att jag kommer in i den modus, för när jag väl är tillbaka från sommarstugan måste jag ta itu med artiklar och uppsats. Behöver vila upp mig inför detta. Hoppas alla mår bra och bättre än bäst. Pöss från Oslo

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tyck gärna till om min nya design i min blogg :) om du vill.

Postat av: Natalie B

Tävla om en klänning i min blogg!

http://natalieb.blogg.se/2008/june/tavla-om-klanning.html



Lycka till!! //Natalie B

2008-06-26 @ 18:01:49
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback