Trevligt värre!

Nu ska jag ha två hela, härliga och lediga dagar. Jag har bestämt mig för det innan jag tar tag i allt som behöver göras på måndag. Man måste få unna sig lite ledighet ibland.

Eftersom jag nu i princip inte har rört på arslet på ungefär en vecka, funderar jag starkt på om jag måste gå en powerwalk nu. På väg till affärn för att köpa frukost åtminstonde ;)

Sen funderar jag på om man ska åka någonstans idag och inte bara grillas i gården här bak. Det är jättefint att grilla i bakgården om man har lite bråttom, eller råkar ha en timme till övers. Men att hänga en HEL dag i bakgården när det är supert väder och mycket annat man kan göra och många andra ställen framför allt som man kan sola, ja då tycker jag att man ska "make the effort".

Nu ska jag ta på mig lite (fler) kläder. Och så ska jag ut och powerwalka järnet en pytteliten stund.

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback