Utmaning

Från Piigis.

Då är det bara att köra på i bästa möjliga vitlöksfräsiga anda.

3 namn jag går under: Doddi, Frk, Heidi
3 saker som skrämmer mig: Att bli vuxen, att sköta och ha hyfsad ekonomi, att öppna hjärtat och låta sig själv älska någon utan hämningar.
3 saker jag har på mig: Trosor, sovlinne, hårsnodd ;)
3 sanningar: Jag har det bättre än många även om jag inte är medveten om detta alla dagar, jag har jävligt bra kompisar både här och i Norge som jag uppskattar oerhört mycket, jag andas, luktar och smakar vitlök just nu. (Bananen jag just åt var inget vidare god faktiskt.)
3 saker jag verkligen vill ha: Jag hatar plagiater, men Piigis version summerade upp verkligen allt; De tre K:na; Kärlek, Klinik och Kash :D (BRA formulerat!!)
3 personer jag utmanar: Hmm..Alltså, jag vet bara om Piigis och Fridis som läser denna blogg och har en egen blogg de skriver i. Eftersom Piigis redan har gjort detta, så får det väl bli Fridis jag utmanar då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback