Äckel-päckel!

Idag MÅSTE jag hinna städa. Annars blir det inget förrän nästa vecka, och jag vägrar bo i en jävla svin-sti längre.
Jag vet inte hur många bananflugor jag har mosat och bekvämt "droppat" på golvet sedan sist jag städade. Sen finns det nog säkert tillsammans med dammråttorna som i princip består av mina döda hudceller också några nagelklippningar och annat överallt. Min toalett överflöder säkert av äckliga bajs- och kissbakterier. Och mensbakterier dessutom.

Näh, fy fan vad äckligt. Vad äcklig JAG är. Usch. Borde anmäla mig till den där tv-serien som har börjat nu. Där man röjer i sveriges vidrigaste hem. FY FARAO! Nu dyker väl snart silverfiskarna upp här också! YEUCH! 

Men över till något helt annat; Jag ska hinna träna idag. Och duscha och äta lunch. Och vara i stan vid fyra. Min kommande sambo M. ska inspektera de gardiner jag förslagsvis har plockat ut till hans nya vardagsrum. Spännande.

Nu e klockan strax ett. Tiden är inte på mitt lag idag känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback