Åter Helg..

..Och jag är alldeles själv. Det är lite patetiskt, men jag blir faktiskt ledsen, liten och närmast lite deppad när jag är själv på en fredag kväll. Varför är det så egentligen? Det är ju faktiskt inte annorlunda från att sitta hemma själv efter träningen en vilken som helst annan dag i veckan?

Så varför blir jag så ensam då?

Jaja, helgerna ska man liksom ha kul, ha mysigt, eller åtminstonde sällskap. Men nu är det faktiskt så att jag bor själv, och M. är hos sin kompis M. och snackar skit.

Dem jag har försökt ringa, prata med på MSN eller skickat meddelande till svarar inte. Punkt.
Tragiskt, eller bara otur?

Det bajsiga är att imorgon ska jag ju jobba på kvällen, så det är ju inte som att detta är den mest eventrika helgen direkt.

Frågan är om jag antingen ska bädda ner mig ordentligt i ensamheten och verkligen trycka hårt och intenst på känslan, eller om jag för en gångs skull ska ta mig i kragen och försöka göra något åt situationen UTAN att tycka synd om mig själv.

Well. Jag får helt enkelt svälja det sura äpple och titta vidare på postkodmiljonären. Som nu tydligen är slut.
Då får det bli något annat skräp som kan krossa min kreativitet.

Bra dag. Verkligen. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback