Det blir aldrig som man tänkt sig

I förra inlägget verkade jag nog ganska sur. Detta för att jag sa jag skulle städa. Jag har dock inte städat.
Det känns lite som att jag har ljugit. Fast jag menade det jag skrev då jag skrev det.

Efter att jag hade skrivit det inlägget tog jag med mig påsen pantflaskor och gick till Konsum. Skulle bara handla lite och sen gå upp och städa. Men det blev inte så.

Jag tog tunnelbanan till Kista istället. Jag hade på mig mina mysfluffmjukisbyxer med tillhörande mysfluffmjukisjacka, gympadojjer och min stora Parkajacka. Det enda jag hade var plånboken och mina nycklar.

Där snurrade jag omkring en timme och spontanshoppade. Alldeles för mycket, men det är lugnt. Jag ska lämna tillbaka skorna jag köpte. Det bestämde jag mig för redan då jag väntade på tunnelbanan hem. Har inte råd med de. Dessutom verkar det som om halva Stockholm har dessa, och jag är ingen modebloggerska som ni ju vet. Då kan jag heller inte följa modet. Även fast de var helt fantastiskt sköna att ha på sig, och jag därför beslöt mig på fläcken i affären att de var ett måste. Alla vet att dem som inte följer modet, är för bekväma av sig. Jag är den sortens tjej som helt enkelt heller är varm och ful än kall och snygg. 

Okej, jag ska berätta vad det var för skor. Det var vita
Converse skor. De kostade 599, och jag har helt enkelt inte råd. Det bara är så. Att känslan som att gå på moln uppenbarade sig då jag tog på mig de spelar ingen roll. Jag måste helt enkelt inse att jag fortfarande är student några månader till.

Sen köpte jag en välbehövd mascara från Body Shop och ett till par örhängen från Pilgrim. Jag är beroende av just de.

Well. Har även en till överraskning, men ni får vänta och se.

Nu ska jag surfa runt lite till innan det är läggdags.

Hoppla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback