Flyt

Jag har nog gett upp pluggandet för idag. Inte tillräckligt mycket gjort. Egentligen, men jag får vara nöjd. Kom mig nästan igång med hepatit-sjukdomarna, men där sa det stopp.

I surrender! Den vita flaggan är nu uppe och vajar i vinden.

Med sex kanelbullar i magen ska jag strax bege mig iväg till gymmet för att springa halvmilen (som kompensation för att jag inte sprang igår) och sen ska det boxas en timme (innan två och en halv veckors uppehåll).

Fast nu ser jag att "Deal or No Deal" har börjat. Av erfarenhet vet jag att jag har svårt att slita mig från detta program.

Jag kanske måste springa 1 mil imorgon istället. Kul.

Kommentarer
Postat av: Esklin på pinne

Hoppas det går bra på boxningen esklin.
Saknar finisen

2008-03-11 @ 17:52:16
Postat av: Frk.

Tack esklinen! :D

Jag ska försöka boxa järnet ;)

Postat av: janna

gott me kanelbulle mindre gött me 1 mil sprigning

2008-03-11 @ 19:01:00
URL: http://themj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback