Hårresande!

Med biljetten i incheckningen fick man en s.k meal vouchure. Man får alltså 65 spenn att handla mat för medan man väntar på flygfan. Jaha, tänkte jag. Då ska jag ta mig fan äta upp de jävla pengarna också.

Vet ni vad det kostar för en macka och en flaska stilla vatten på Robert's coffe, Terminal 2, Arlanda??
104kr. 79kr för mackan och 25kr för vattnet. Hur kan de med allvarlig min ens säga det beloppet? DET ÄR RÅN!

Men mina 65kronors rabatt fick jag ändå pröjsa 39kronor (något som egentligen är ett ganska normalt pris för macka och vatten om man inte gör den själv hemma).

Någon borde stämma Robert's Coffe för ekonomisk utnyttjande av människor i nöd som inte har någon annan stans att vända sig.

Robert's Coffe är Djävulen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback