Hat!

Fucking-Flynordic. Det är vad de borde heta.

Man kommer fram till flygplatsen och ser på tavlan att flyget som ska gå till Oslo 0720 är försenat till 0920.

Alltså, jag är van vid att de är försenade, jämt! Om man går in på luftfartsverket och kollar över alla flyg som landat eller avgår, är det alltid flynordic/norwegian som är försenade, i princip på varenda jävla flygning. Fast de brukar vara smygande. Förseningen kommer liksom successivt.. Först börjar de med 20 minuter, sedan en halvtimme, en timme osv.. Men detta är faktiskt nya höjder. Man kommer fram, och så BANG: Två timmar redan vid start.

Bra jobbat, era jävla BAJSKORVAR!

Har precis tömt tarmen, och det var absolut inte svårt att se för sig Norwegians VDs ansikte fastbunden med fejset först i toaskålen.

När jag blir rik, ska jag bojkotta detta företag och bara flyga dyra, men punktliga flygbolag.

Helvete.


Kommentarer
Postat av: göte Børge

Man blir ju galen.

Ett tips till nästa gång är att vänta tills du är ombort och bajsa där. Besättningen förstår en sån missnöjesyttring...

Postat av: Maria

SAS? De är sällan mer än 10-15 min sena, om de är sena över huvudet taget... Inte dyrt heller.

2008-03-19 @ 11:30:54
URL: http://affordablecandy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback