Inbrott eller roomservice?

Jag kom alltså hem till min lilla lägenhet för en stund sedan efter 9 dagar i Norge.

Då hittade jag detta på sängen;

image130

Har jag fått besök av påskharen? Har jag haft inbrott av en trevlig tjuv som lämnat lite snacks?

Jag fattar ingenting. Känns lite läskigt.

Nu sitter jag och trycker ostbögar medan jag skriver detta. Fasansfullt gott.

Min
"flying start" har verkligen gått åt pipsvängen. Man kanske ska skynda till gymmet innan man attackerar det överfyllda påskägget?

image131


Undrar dock hur inkräktaren visste om min passion för polkapojkarnas olika frukt(lakrits)stänger...

TACK!

(till min påskhåre; esklin på pinne ;))

Kommentarer
Postat av: Tesan

Gu vilket gott godis, va sugen jag blir :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback