Irriterad

Jag kan inte förstå hur jävla svårt det kan vara att göra något åt saker här hemma. Han påbörjar hela tiden new shit som behövs göras, men han avslutar aldrig ett projekt.

Sedan ung 9. Januari har garderoben i sovrummet varit färdig förutom handtagen som man skulle ha satt på. "men jag gör det någon kväll i veckan" är ju standardsvaret. Är det gjort då? NEJ!
Och nu har han satt ihop ett och ett halvt nattduksbord. Lådorna är fortfarande inte sammansatta till det ena bordet, utan bara ligger omkring. Jag pallar inte mera. Nu har det sett ut så här i snart fyra månader. Halvfärdigt hela vägen. Okej, TTT, men detta är ju jävligt drygt. Grejer överallt. Fattar inte hur man orkar bo så här! Jag hade tappat förståndet för länge sen.

Men vad görs då, den tiden man själv pluggar till infektionstentan nästa vecka?

Ja, inte viker han tvätt iaf. Och inte fixar han handtag till garderoben. Och definitivt fixar han INTE lådorna till nattduksbordet.

Han spelar Wii.

Och sen frågar han varför man är irriterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback