Litterärt dilemma

När man ändå ska åka till en stuga utan tv och andra fantasilösa underhållningsmöjligheter, borde man ta med sig en riktigt god bok. Tyvärr har man inga garantier för att man själv gillar en bok som alla andra tycker är bra.

Jag har plockat ut tre kandidater till tävlingen. Traditionen tillsäger att man ska följa i däckarspåret när det är påskmys. Tyvärr har inte Stieg Larssons sista "Luftslottet som sprängdes" kommit i pocketversion, så då får man välja något annat. Jag har plockat ut två möjliga däckare och en "livsbok" som jag kallar det.
 
Which one should I choose?!!?!?



Karin Fossum - Brott, Liza Marklund - Sprängaren eller Kajsa Ingemarsson - Små Citroner Gula?

Karin Fossum har aldrig svikit mig tidigare, men de andra två har jag ingen erfarenhet av. Om jag har tur, finns det plats för två böcker i väskan...I såna fall har man en "fallback" ifall man uttröttas av den första.

Dilemma!

Några förslag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback