Melodifestivalen

Är det bara jag, eller har Christer Sjögren blivit bög? Om låten "I love Europe" går till Belgrad, kommer Sverige skämmas ihjäl - utan tvekan. Han har för länge sen passerat sitt bäst före datum, och även innan detta är det högst tveksamt om han faktiskt inte var aningen hälsofarlig då också.

Jag är äcklad. Ärligt talat. Ni kan titta på hans framträdande
här. (Obs, dålig kvalle!)

En sak till; Jag har svårt å tro att en påskkyckling som denna har sjungit en låt som denna.

Så. Nu har jag fått kritisera och kräka av mig lite.

Nu mår jag mycket bättre.

Bitter? Jag?

Pöh.


Kommentarer
Postat av: pigis

ja fy fasen sicken tur att chrille inte tog sej vidare, vi hade helt riktigt fått skämmas ögonen ur oss!

2008-03-17 @ 23:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback