Migrän

Det var hur mysigt som helst hos N. Vi satt ute i solväggen med varm choklad och våfflar, äpplen och loka.

Tyvärr har spänningshuvudvärk en tendens att övergå till migrän ibland. Speciellt när man kanske kombinerar fler utlösande faktorer på en och samma gång; Varm choklad (socker och choklad), våfflor (socker, vetemjöl), sömnbrist och trötthet, spänningshuvudvärk och starkt solljus. Welcome Migraine!

Har legat på deras soffa i typ tre timmar. Jag mår bättre, men är absolut inte återställd. Är jättesugen på godis, men nu har jag gett mig själv godisförbud resten av dagen. Jag har en stoooor påse mumsigt, norskt, bästast plockgodis. Dessutom har jag en norsk melkesjokolade (format som en påskhare) och pricket över i't; en påse ostbögar. Men tyvärr. Inget mer godis på mig idag!!

Nu ska jag iväg och käka middag hos min moder, tillsammans med systeryster och kusinpralin.

Det kan bli hyggligt, men jag känner väl att den senare inplanerade bion går bort till fördel för en tidig kväll i sängen. Iaf om jag ska hoppas på en normal migränfri och godisförbudfri dag imorgon.

Ps. Jag är sugen på att sno min Pappas nya, fräsca, fina oc härrrliga iPhone.

I wants it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback