Mindre flyt.

Okej, det här gick ju JÄVLIGT bra.

Kl. 1830: Anlände gymmet

Kl. 1855: Tråckat iväg 3.3km på löpbandet

Kl: 1900: Uppvärmning på boxningen

Kl. 1905: Parad ihop med instruktören P. (eller "Ondskan" som jag brukar kalla henne) pga ojämnt antal deltagare på passet.

Kl. 1908: Axeln går ur led, och en chockerad Ondska undrar om hon kan hjälpa mig. Jag väser att jag måste få av mig de förbannade handskarna.

Tyvärr tog det lite tid innan jag fick tillbaka ledhuvudet där det hör hemma, så allmänstatus blev lite väl påverkad.
Fick sitta ner ett litet tag (som en jävla mupp) och andas då arm-skiten inte ville lystra min hjärnas signaler om att röra på sig. Dessutom mådde jag så illa att jag trodde jag skulle få hälsa på kanelbullarna än en gång idag.

Sen när jag kunde stå på benen igen, var det bara att skamset hänga handskar och mitsar på plats, ta sitt jäkla pick o pack och gå därifrån. Efter 15 minuter.

Fan också. Känns jäkligt pinsamt. Men mest av allt är jag lite pissed. Jag behövde och ville verkligen träna idag.
Nja okej, kanske inte VILLE. Men jag ville definitivt då jag inte fick!

Jaha. Nu får det bli 1.5mil imorgon. Undrar på om man ska börja ladda med de resterande två kanelbullarna som finns kvar.

Kommentarer
Postat av: saNNNa

fyyy faaan... aj. =S hur kommer d sig att man alltid lyckas vara bra på att göra just sånna saker?? jag lider med dig..

2008-03-12 @ 12:25:58
Postat av: Frk.

Tack gumman!! Det gjorde faktiskt jävligt ont, och jag har jätteont idag. brukar vanligen inte ha det dagen efter det hender :(

well, tack för sympatin iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback