Mobilt ofredande

Som ni kanske vet eller inte vet, var jag svårt trött igår. Jag var faktiskt helt slut. Så slut att mitt alter-ego kom fram; La Bitcho.

Stackars M. hann inte ens träffa mig för första gången på 1 1/2 vecka innan jag hade bitchat loss på telefonen för att hans jobbintervju blev 40 minuter försenad och jag fick vänta på centralen. Jag tappade tålamodet kan man väl säga.

Sen gick man i säng mycket tidligt eftersom man var död och skulle upp i ottan för att torka rumpa (jag är personlig assistent). Precis när jag hade somnat, började min telefon vibrera mycket kraftigt och både jag och M. vaknade med ett ryck. Det var en kompis som tydligen hade ringt för att fråga en anatomisk fråga. Jag blev så sur att jag inte ens svarade. Jag skrev dock ett SMS vid halv ett (då jag fortfarande inte hade somnat) där jag bitchade om att man för fan inte ringer folk kl. 23 på en vardagskväll, att hon hade väckt mig, och att jag nu inte kunde somna om. Sen fortsatte resten av natten med att jag var orolig, slumrade till och vaknade om varandra. Nu har jag haft ont i halsen hela dagen och funderar på om jag måste avboka träningspasset.

Asjobbigt.

För er som nu tänker föreslå att jag stänger av vibraton på ljudlös, event. stänger av mobilen, kan jag meddela att jag alltid i vanliga fall stänger av mobilen när jag går och lägger mig, det var bara att jag behövde använda larmet den här gången. Att stänga av vibraton tänkte jag inte ens på!

Alltså, jag vet mycket väl att jag kan vara en bitch, under vilka omständigheter som helst även. Grejen är bara att jag överhuvudtaget inte kan kontrollera min bitchighet när jag är totalt undersövd  eller när blodsockret lutar neråt.

Jag vet att många av er där ute har drabbats av mig. Det finns dessutom dem av er som kommer att drabbas i framtiden.

Jag ber om ursäkt till er alla.

image132



Kommentarer
Postat av: Egoina

herregud.. jag kommer dö

Postat av: Egoina

ja jag lovar.. kommer nog höra av mig dit snart alltså.. inga varbölder här inte!

2008-03-28 @ 17:43:22
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback