Monday morning blues

Jag behöver väl inte ens uttrycka att det är måndag igen. Vädret är grått. Jag har massor jag borde gjort, men ingen struktur på skiten, så då känns mycket ganska meningslöst och tråkigt. Dessutom är vädret grått och typisk Stockholm senvinter-fult. Eller, ta vilken som helst stad i hela norden nu den här årstiden. Eniwei. 

Helgen har ju vart trevlig. Vart på IKEA både lördag och söndag. Blir nog ett tag innan jag alstrar tillräckligt med energi och åker tillbaka igen, men nu börjar det bli fint hemma hos M. Igår fick vi upp gardinstången, så min plan är ått åka ut och kolla efter gardiner till vardagsrummet någon dag den här veckan. muahahaha....Han ville godkänna först, men jag tycker han kan fetglömma just det. ;) Jag har väl bättre smak än honom iaf. hahahhaha, nu kommer han rynka på näsan om han läser detta...tihi..

Igår köptes det även nattduksbord och lampor. Hann bara med min sida av sängen dock. Det blev fint, men jag tycker lampan skiner lite för "kallt". Nattdukslampor borde ha ett varmt gulaktigt ljus känns det som - myspyssken i sovrummet, eller hur? Måste försöka hitta någon glödlampa som kan ge det intrycket.

Jaja, borde väl få i mig någon frukost nu. Tänkte ta mig till ett par MVC idag och komma på överraskningsvisit.
Kan bli spännande. Men nu jävlar. Hela utvecklandet har stannat upp, vi behöver få lite friskt blod i MVC's ådror och få upp ångan igen så de vill skicka fler tjejer.

pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback