Morgongodis

Vaknade 0723. En dryg halvtimme innan klockan skulle ringa. Delvis känns det snopet eftersom det är lördag och man vill sova så mycket och länge man kan (speciellt med tanke på de tidigare nätterna där jag knappast sovit något alls). Samtidigt är det faktiskt inte varje dag man vaknar innan klockan och helt plötsligt har jättegott om tid på morgonen. Tid till att blogga till och med, inte dåligt.

Jag har fixat till mig, packat klart, och nu äter jag frulle; två hembakade frallor med ost och ett glas kall mjölk. Gott. Jag har haft gott om tid till att kika igenom alla mina "religiösa" siter på nätet (alla MUST-sidor jag kollar varje gång är vid en dator med internet.

Snart bär det iväg till jobbet igen. Det ska bli mysigt. Jag har lovat att jag ska baka kanelbullar idag, så det blir lite lördagsmysigt med god lukt i huset. Jag är nu förberädd och har köpt socker och pärlsocker (eftersom detta fattades), samt badrumsrengörande sprej. Städade hela hennes hus igår förutom badrummet då rengöringsmedel fattades. Ska det göras, ska det göras rätt.

Well, märker att jag skriver ganska långt om ganska tråkiga saker. Ni kanske inte ens orkar läsa klart. Det kan jag förstå, verkligen. 

Fast då kan jag ju passa på att berätta för er att jag hade en till störd dröm inatt.
Jag kände att en kompis till mig ignorerade mig, så jag blev sur på henne. Då sparkade jag, hoppade på och trampade sönder henne med mina röda stilettklackar. Och ja, jag försökte verkligen att döda henne.


image134



Didn't see that one coming, did you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback