Överlag nöjd

Jag hann då otroligt nog att åka till stan och köpa min nya fina resväska!! Jag hade först tänkt ta den röda, men då jag såg att de hade svart, tog jag faktiskt denna. Lite konventionellt och tråkigt skulle en del tycka. Och ja, jag håller med. Väskan är dock menad för att ta med sig på planet som handbaggage, och för några ivriga spånare kan den kanske se aningen för stor ut. Och alla vet ju att svart verkar slimmande, så då blev det så :) Men den är jättefin. Kan visa upp kort på den sen om någon ens skulle vara intresserad. Något jag har svårt att tro.

Dessutom hann jag också plugga lite. Dock inte tre timmar med V., men en snabb halvtimme för mig själv. Jag har god koll på instuderingsfrågorna trots allt, så jag är relativt lugn.

Jag gick också på röntgenredovisningen, men gick efter halva tiden. Föreställ er en stressig dag, där man helt plötsligt ska ligga ner på en mjuk och skön behandlingsbänk i ett nesläckt rum (för att röntgenbilderna ska synas bättre på skärmen) och lyssna till en monoton röst berätta om någon artoshöft och stel nacke..Ja, ni fattar, man kan ju knappt hålla ögonen öppna.

Men nu blir jag aningen stressad här av en M. som hoppar upp och ner och är hungrig. Vi skal gå och köpa pizza. Lyxa till det helt enkelt med lite smarrig skräpmat på en torsdagskväll. Måste ju öva upp magen nu när helgen närmar sig och skräpmat är (hyffsat) tillåtet. ;)

God torsdagkväll önskar jag er "alla". ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback