Påskpackning

Fick lite ångest gällande tidsbrist och packade inför departure imorgon bitti. hmm..Det tog alltså ung. 5 min att gå igenom listan och fylla resväskan. Så nu är det liksom gjort. Och klockan är 1543. Haha..Paranoid? Jag?

Jag är dock mycket nöjd med packningen. Inget svårt att få ner det jag BEHÖVER i väskan. Hade dock gärna haft ett par skor till och kanske en extra jacka. Jag får helt enkelt låta skönheten lida lite detta påskuppehållet.
Jag är nog (nästan) helt säker på att alla mina härliga vänner och familj ändå tycker om mig för den jag är, även om jag ser ut som en uteliggare! ;)

 Resväskan nästan färdigpackad

 En mycket trött, lack och leds Frk som verkligen behöver påsklov nu.


 Vad e detta för jävla skitväder egentligen?!!? Det var ju vår i söndags!!

Nu ska jag försöka pallra mig till gymmet för att sola lite. Jag är så trött och urkalkad att jag i princip ser ut som att jag är genomskinlig. Med lite "glöd" i ansiktet kan man kanske ta bort fokus från de svarta ringarna runt ögonen och låtsas att studentlivet i Stockholm bjuder på roliga och uppiggande aktiviteter, framför att visa hur allt egentligen bara suger musten ur en.

Tack, hopp och hej för nu från en mycket trött liten piga.


Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Hej och hå,

Klockan 17:00 idag avslutas min tävling i bloggen där du kan vinna en bloggdesign.
Skynda dig på om du vill vara med! :)

Ha det fint ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback