Plugga bör man, annars dör man!

Det är meningen att jag ska plugga. Jag SKA plugga. Jag MÅSTE plugga.

Nu är klockan 10.04, och hittills har jag ändå kommit på en jädrans massa andra saker som jag "måste" göra.
Detta innebär självfallet studien. Men den är ju viktig, så den kan man ju offra tid till tycker man. Fast ändå måste jag plugga! Men nu har jag åtminstonde lyckats skrapa ihop två till kandidater. Härligt!

Sen är det ju givetvis viktigt med mail, facebook och att läsa andras bloggar. Och att skriva i egen blogg. Så att mina kära läsare inte får alldeles för stora abstinensbesvär.

Man måste ju också ringa skolan och prata med Erika på telefonen. Och fråga en massa saker som hon inte kan svara på. Men Åsa är ju sjuk (som vanligt?), och någon måste ju lyssna på mig. Annars dör jag.

Så, nu kan jag korsa av bloggskrivning på listan. Nu ska jag bara diska lite tror jag, så är jag nog redo att plugga sen. Men jag måste möjligvis också gå ner i tvättstugan och se om det finns någon tid åt mig där idag. Jag är ju trots allt despo efter rena kläder.

Man kanske ska börja tänka på lunchen snart. Blir så djävulskt hungrig av att ha så mycket att tänka på.

Jag har dock definitivt blundat för min skitiga lägenhet. Den ska jag INTE städa förrän på torsdag. Minst.
Alltså, allvarligt! Jag lovar.

Ska plugga nu. Snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback