Recirkulering

Som kanske någon av er vet, så är det renovering av gröna tunnelbanalinjen mot Farsta dessa dagar. Det betyder att jag måste åka ersättningsbuss från Gullmars när jag ska åka till M.
Då jag åkte denna sträckan för första gången i torsdags tyckte jag att bussarna var liknande bussarna i Oslo. Jag kom fram till att jag aldrig annars åker bussar i Stockholm, och tänkte inte så mycket mer på det.

Nu då jag åkte blev jag med ett medveten om att det över utgångsdörren på bussen står; "Gå ikke over veien før bussen har kjørt". Sen då Gubbängen Centrum var nästa och jag skulle hoppa av stod det; "Gubbængen Centrum". Hihihihi...Recirkulation av norska bussar till Svea Riket.. ;)

Bakade kanelbullar på jobbet idag som blev sådär..Tja, alltså, de blev väl goda, men jag är ju så himla självkritisk att det aldrig blir tillräckligt bra antar jag.

Well, nu får jag gå. Måste fixa i ordning mig lite innan jag ska på kalas!

image135

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback