Självrättvisa

Hej hopp!

Känns som att jag nästan är återställd idag från migränen. Jag har dock lite känningar av den kvar, så i kombination med att det snöar ute, tänker jag inte springa idag heller. Jag borde heller inte äta godis idag, men jag tror inte jag kan låta bli.

Käkade mumsmiddag med mumsdessert hos Mamsen igår. Helt underbart! Godaste jag ätit på ganska länge faktiskt, och det var något så enkelt som öring med kokad potatis, broccoli och morötter. Toppade lite med en änkel youghurt-dressing. Absolutely wonderful!

Efterrätten var också simpel, men ack så god; Hon stekte/värmde helt enkelt en fruktsallad med äpplen, banan och apelsin i en stekpanna och detta toppade man med kanel och hade vaniljglass och en söt kaka till. Fabulous!
Jag blev självfallet alldeles för mätt. Och migränen blev ju inte bättre heller då jag fick i mig en ny runda socker. Muaha. Well, well..Det vare värt! ;)

Nu ska jag försöka leta fram en film som jag och pappsen kan titta på. Jag har trots allt inga planer om att springa något. Då kan jag lika gärna vara extra lat och titta på film. Och alla vet att man kan käka godis och ostbögar när man tittar på film. Muaha!




image102

DICKmann's?
Kolla de med solglasögonen. Hahaha..
Detta måste vara något tyskt. Det känns som det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback