Soffpotatis

Ikväll har jag ätit thai-mat och massssssor med Haagen-Daz "Chocolate Midnight Cookie Ice Cream". Eller nåt sånt. Det var helt enkelt oreo cookies i chokladglass med choklad sås iblandat också. Gott som tusan. Men nu är jag mätt. Lite för mätt.

Det är konstigt hur det är så att godis, chips, glass osv smakar allt ihopa jättegott och man bara måste ha mer intills det ögonblick då man blir vrålmätt och på sekunden går man från "mmmm" till "euuuch".

Annars har vi fixat jättemycket i lägenheten i dag. Nu börjar jag skymta skaplighet här. Detta kan bli riktigt mysigt och fint. Fortfarande är man inte helt i mål, men jag ser åtminstonde ljuset i tunneln. Hoppas bara det är solen och inte tåget.

Som den stora IKEA-älskare jag är, måste vi självfallet tillbaka igen imorgon för att stödja deras företag lite till, samt byta ena kuddfodralet där dragkedjan var förstörd. Jag blev så glad, så glad!

Urgh.

Näh, nu ska jag nog ta mitt chokladglassdissande arsle och röra mig till sängen. Trött som tusan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback