Söndagslatcho

Idag har vi i princip inte gjort något alls.

Drog mig ur sängen vid tie. Tog en dusch. Pluggade och åt frulle under en timme.
Sen skulle vi egentligen promenera till Farsta C., men med regnet tog vi bilen istället.

M. har tyvärr fått jätteont i tandköttet bak där visdomständerna är på väg upp. Därför åkte vi hem tidigt från Farsta och slappade med en matine på tv3 och lite tagliatelle med köttfärssås. Och en jädrans massa plockgodis. muaha.

Eftermiddagen/kvällen spenderades med att övningsköra runt i Stockholm för min del!! :D Jag var jätteduktig, och inte panikslagen en enda gång. Muaha! Körde runt en timme på söder, slussen, gamla stan, centralen, kungsholmen, bromma och solna. Sen tog vi en pit-stop hos Tyra och Morten innan M's tandköttsvärk blev för illa och vi åkte hem till Gubbängen istället. Stackars lilla bumlan har nu tagit två stk. Alvedon. Hoppas det hjälper på lite. Imorn ska han nog ringa tandläkarn.

Nu har man käkat igen. "Blixt-pizzor". Dvs, bröd, tomatsås, salami, ost och kryddor i ugnen i tie minuter. mums.

Slänger med en liten kvällsbild från Gubbängen.



Gubbe2


Ha en trevlig söndagskväll alla. Imorgon är det ansvar och vardag igen.

Därför ska jag nu trycka i mig det sista av plockgodiset innan helgen är slut. Inte alls destruktivt tycker jag. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback