Stressigt

Vilket jävla jagande det har vart hela förmiddagen.

Jag har:

- Tvättat, torkat, vikt ihop och lagt tillbaka i garderoben fem maskiner med tvätt
- Sprungit 5 km och gjort en tre minuters rodd.
- Dammat av, torkat av, städat, dammsugit och svabbat hela lägenheten
- Gått ner i soprummet och sorterat sopor, papper/papp, flaskor och batterier
- Duschat
- Kikat fem minuter på instuderingsfrågorna till tentan imorgon.

Jag har inte:

- Torkat och fixat håret
- Pluggat
- Vart i stan och köpt resväskan
- Ätit lunch

Jag har magsyran helt ut i tårna känns det som. Hur ska jag hinna?
Om tre timmar måste jag vara i skolan på en fuckings röntgengenomgång i tre timmar. Det är obligatorisk närvaro, men jag känner väl att om jag ska nerprioritera något, måste det bli detta. Fast man kanske ska ta sig dit, sitta där en timme och sen gå? Bara så man hinner få den där jäkla närvaron liksom...

Jag älskar att vara lite bad girl! Fniss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback