Tänk sommar..


Tänk på sommarstugan.

Tänk att du har semester.

Tänk att du är bekymmersfri.

Tänk dig att solen värmer dig lullig.

Tänk dig en kall öl, på en varm sommarkväll.

Tänk dig skratt, gitarr och grillning efter en dag med sol och bad.

Tänk dig att somna utmattad i din sköna svala säng bakom öppna fönster beklädda med myggnätting.


80001-36



Mina nya sängkläder från Ikea provocerade just fram de känslorna i mig. Och för bara 79kr pr stk tyckte jag de var ett kap :) Har verkligen helt kärat ner mig i de vackra och söta. Och jag som inte ens är särskilt keen på just sådant. Men faktiskt måste jag erkänna att jag tycker oerhört mycket om dem. Myspys!

Och jag sov jättegott. Som en stock. Som om jag vore bekymmerfri och på semester i sommarstugan.

Om jag nu bara hade haft någon sommarstuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback