Vårkänslor

Hej kära vänner!

Idag har vart en underbar dag. Klev upp lite för tidigt (7.30) egentligen med tanke på hur sent jag bäddade ner mig igår (01.00), men skit samma. Måste börja vända dygnet.

Vid 8.30 promenerade jag den korta sträckan till N. Där åt vi lite förmiddagsmat, fikade och hade allmänt hyggligt.

        
Lilla M. gräver snö, N och jag myser i solen, Mamma M och hunden Boss, samt älsklingen Baloo som jämt vill upp i knät.

Vid kl. 13 var jag på väg till stan för att träffa mina älsklingstjejer S, H och M för en trefvlig lunch-fika på vårt favvoställe Världsspegeln.

                                
H, jag och S myser lite, S är snygg, Jag inte fullt så snygg, H kikar på mig lite väl misstänksamt kanske, cafemumsmat, M. är mycket nöjd, T. är rusad på kaffe, "ET phone home", den berömda milkshake måste man ju ha innan man lämnar stan, M. provar T's coola sunbrills.

Vidare gick vi ner mot älvprommisen och där tog vi årets två första uteöl. Hur mysigt som helst. Inte alls kallt när man var inlindat i mysiga pälsfiltar...

              
H. och jag njuter av första ölen, T. är snygging där, S. är lite frusen, utsikten från uteplatsen, M är så söt!

Detta var alltså dagen idag. Ganska bra om man får säga. På vägen hem sade jag adjö till Farmor, och nu ska jag packa lite innan kvällen är slut.

Syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback