Weee!

Fick nyss ett sms av min granne, goda vän och med-norska V. Vi sitter båda och pluggar till samma tenta för tillfället.

"Er du hjemme?"

"Ja!", svarade jag.

Sekunden efter ringer hon upp;

V: Jeg er så innmari sugen på noe
Jag: Javel?
V: Ja, og da tenkte jeg kanskje at du også er sugen på noe.
Jag: Åh? hva da?
V: Kanelboller, men jeg trenger sukker.
Jag: Jeg har sukker. Noe mer?
V: Litt kanel
Jag: Ok!
V: Kommer opp nå.
Jag: Ja!

Nu ska jag om en stund få äta kanelbullar. Hembakade. Och jag behöver inte ens baka de själva! Muahahaaaa!! Jag kan bara sitta här och plugga vidare intills kanelbullens timme är inne! :D

Ja, just det. Tillbaka till plugget.

Kommentarer
Postat av: Esklin på pinne

Skoj blog esklin.. rolig att läsa.. bra där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback