En kanon i röven

Det behöver jag nu.

Har vart hemma sedan halv tie i morse. Vad har jag fått gjort?

Tvättstuga. Satt en deg med framtida frallor (Har INTE bakat ut dem, utan de står fortfarande och jäser i bunken. Fresh!).

Det ser alldeles förjävligt ut här hemma, och jag förmår mig inte att ta tag i sakerna. Nu tänkte jag lägga ut kort på hela eländet i hopp om att det ska motivera mig att göra något åt det. Det kanske blir en "efter" serie med kort.

Innan ni säger något; Ja, jag vet. Jag är äcklig. Det tar emot, det gör verkligen det.



(Inga sängkläder förstås. Orkar. inte. bädda.)



(Mitt skrivbord. Enough said.)



(Väskor, stök, dammrottor, papper, växter. bleh!)



(Påsar med ren tvätt som jag inte orkar vika och lägga tillbaks i skåpet)



(Det finns inga andra ord för detta kök än Svinigt. Jag äcklas)



(Stöööööööööök! Snoddar, småpåsar, saker. Överallt. Och en massa jävla äckligt badrumsdam UNDER förstås)



(Yeuch.)



(Jag orkar inte ens slänga godispappret som ligger där. Tittar bara på det varje gång jag går förbi.)



(Detta är en provsmak av mitt golv. Så här ser det faktiskt ut. Överallt.)



(Och så här. Med hår och grejjer. Visst känner ni för att äta potatissallad direkt från golvet? HA!)



(DETTA har inte ens hunnit ut i löpspåret och ser ändå ut som ett troll.)


Nån som vill hjälpa mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback