Eskalerande puls

Jag måste erkänna att jag faktiskt känner mig aningen stressad. Nej, nej, inte inför slutexaminationen imorgon (!!!), utan inför flytten. I princip borde jag ha sorterat alla mina ägodelar och bestämt mig för vad som ska till myrorna, vad jag ska ha med mig i flyttlasset och vad som ska slängas innan måndag. Känns lite så där faktiskt. Imorgon är det tenta och firande efter. På lördag är det jobb och sen grillning i Hagaparken. Då är det alltså två dagar som går bort. Söndag vill man ju helst vila och ta det lite lugnt.

Det betyder att jag i princip har idag på mig att göra grovjobbet. Ha ha ha. Jag har tvättstuga för tillfället, skall strax gå en promenad och hade väl egentligen tänkt att jag skulle lägga mig ut i solen för att försöka få en någonlunda jämn bränna idag.

Känns ju troligt menar jag.

Hjälp mig någon. Snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback