Helt fantastiskt!

Nu är jag äntligen färdig med städningen.

Ja, det blev en snabbis, men jag pallar inte torka av golven med ajax också. Det har dammats av, dammsugits, diskats, matlåddats, avbakterierats toalett och handfat, och undanplockats.

Så var det det med löpningen kvar. Tror jag ska kasta på mig gympakläderna och komma mig ut i löpspåret innan jag hinner tänka "jag vill inte". Så sliter jag mig igenom de fem kilometerna som ett djur. Därefter kan jag gå på Konsum och köpa ostbågar.

Och well, städningen tog fullkomligt musten ur mig så jag orkar helt enkelt inte ta kort för att portrettera "efter". Ni får helt enkelt ta mitt ord på att det nu är aningen mindre äckligt här. Nu står jag åtminstonde ut några dagar till.

Trevlig fredagskväll till alla!

Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback