Klämdag

Somnade vid halv ett i natt, och sen vaknade jag vid halv åtta och kunde inte somna om. Typiskt! När man har "semester".  Bajskorvigt.

Min söta har dock sovit från innan midnatt och fram till tiesnåret. Önskar verkligen att jag hade ett sådant sovhjärta. Mmmmysigt!

Idag ska vi ut och göra stan otrygg - Strumpköp för oss båda och lite hårfix åt M.
Ja, det var lite småroligt då man kom till Arlanda igår och skulle fixa till våra hygienprodukter i såna där snygga genomskinliga plastpåsar. Jag hade ju förstås redan packat de så hemma innan vi åkte (nitisk som jag ändå är). M. öppnade sin lilla resväska och letade. Och letade. Hans necessär ligger nog kvar hemma på tvättmaskinen i badrummet. haha..

Det ska alltså bli en alldeles underbar, fantastisk dag!
(även om vädret är mulet)

Pøss pøss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback