Längtar efter ledighet

Mycket nu i skolan, och egetligen tillvaron överhuvudtaget. Börjar få den där bekanta "långt upp i halsen" känslan. Jag vill bara bli klar med skiten så att jag inte behöver ha något med detta att göra mer. Jag är trött.

Här kommer lite kort på trevligheter åtminstonde. Detta är från Valborg.


(A. fixar grillen)



(A2. snyggar till sig för kortet)


(V. super. Need I say more?)


(Grill på g.)


(Inte bara vi som hittade till Hagaparken denna dag)


(V. mycket förtjust)


(Jag försöker inte brännas av den enorma elden)


(T och C + hund)


(En till synes söt och oskyldig liten vovve, som egentligen är djävulen själv)


(H's tjej var tvungen att varma sig.)


(Nej, alltså, hon kissar inte.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback