Latisdag

Sov inte så mycket inatt. Fattar inte vad som är fel på mig, men skit samma. Sur och jävlig gick jag upp imorse, smällde av några bajskorvskommentarer till älskling, sen bar det iväg till Skolan. Kom 10 minuter för sent och bestämde mig därför för att ta ett litet lugn och äta frulle innan jag gled in på lektionen. En halvtimme senare satte jag mig (halv)tysst ner brevid medkursare, och till min stora förvåning slutade lektionen en kvart senare. Festligt. Jag hade kunnat sova längre och skitit i den där bajsmackslektionen. Well.

Nu har jag tvättat lite kläder, ska diska och sen inte göra så mycket mer. Känner mig lite socialt rastlös, och vet inte riktigt vad jag ska göra med det. Tror inte älskling vill ha besök av mig idag eftersom att jag varit så surpus. Stackars lille gubbe. Han får stå ut med mycket om dagarna.

Förlåt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback