Man kanske ska uppdatera ändå..

Jag känner att jag försummat min blogg på sistonde. Och er läsare förstås. Jag är ledsen för det. Jag ber om ursäkt. Det är lite mycket nu om dagarna, och jag har faktiskt inte så mycket energi kvar till kreativitet faktiskt.

Let's face it. Jag har ett kilo köttfärs i frysen men har inte gjort matlåda till imorgon. Jag kommer helt enkelt inte på annat jag kan göra med den än köttfärssås. Jag kan helt enkelt inte tänka ut annat än just spaghetti och köttfärssås. Det har jag redan ätit två dagar i rad. Det är helt tragiskt.

Nu lägger jag in lite kort från helgen hemma i Norge, så behöver jag inte fundera ut mer att skriva.

image277

image278

image279

image280

image282

image283

image284

image285

image286

image287

image288

image289

image290

image291

image292

image293

image294

image295

image296


Vi hade verkligen jättetrevligt hemma.

Önskar jag kunde träffa er när som helst ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback