Metrosexuell

Jag bor på femte våningen i mitt studenthus. Mitt fönster är ut mot innergården och grannhuset där flera studenter bor. Just nu kan jag från mitt fönster se en snubbe på tredje våningen som har öppnat sitt fönster. Han sitter naken i en solstol inne på sitt rum och solar. Budgett-sol-semestern?

Annars har jag nu lärt mig att Ica MAXI är vid Solna Business Park och inte Solna Centrum. Jag skulle träffa Aleksander där för att handla (så himla mycket trevligare att handla när någon har en bil och kör en hem). När jag väl är färdighandlad och han äntligen ringer upp (jag har då försökt ringa upp honom 3 gånger på 45 minuter), visar det sig att han är i Sumpan och jag i Solna C. Festligt.

Ikväll blir det nog lite avslappning och mys för mig själv. Jag funderade starkt på om jag skulle åka hem till älskling och bjuda på grym hemlagad mat som ett litet plåster på såret för att jag eldade ifrån mig imorse. Men då jag frågade vad han hade för planer ikväll fick jag till svars att han skulle kolla på videos inför en kurs. Okej skrev jag tillbaka och hörde inget mer. Då skiter jag i att bjussa på mat och sköter om mig själv istället :D

Ikväll ska jag se på lyxfällan. I love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback