Ny vecka, nya möjligheter

Jo, var ganska så trött igår då jag åkte hem. Somnade till ett antal gånger på flyg och pendeltåg. Det som är synd är att man sitter rakt upp och ner så när man somnar lite halvt rycker man till för att huvudet trillar ner. Inte bekvämt direkt. Piggnade till lite då jag var hemma i lägenheten vid halv sju. 

Då jag kom hem insåg jag att min nya telefon hade kommit. Bara att hämta ut och börja leka. Dock är jag van vid en samsung, och en gammal sådan. Alla dessa nya och fantastiska funktioner gör mig lite förvirrad. Well, en sak i taget. I går kväll knappade jag in kontakter i två timmar till den nya telefonen. BAAAAJS! Finns så himla mycket bättre saker att göra med sin tid. What a waste of a sunday evening!

I natt sov jag som en stock. Det var gött. Det behövdes efter denna helg..

Nu ska jag gå ner i tvättstugan och leka en stund.

image276


Ha en härlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback