Rastlösa ben och ett års pappersinsamling

Det stör mig att min kropp är rastlös så här dags. Jag vill ut och springa, men aja baja; Tanten Frk. måste nalla kudden om en kvart.

Trodde jag skulle ha halva juni att flytta på, men nu går det minsann fort i svängarna. En tjej i skolan vill köpa min säng och senast måndag om fem dagar. Dessutom har en kompis erbjudit två armar och en bil på tisdag att flytta min skit från Solna till Gubbängen. Man kan inte annat än tacka och ta emot. "hmmm....flyttbil och bärhjälp över EN tisdag, eller åka 40 varv på tunnelbanan över de kommande två, tre veckorna???". Därför har jag alltså ikväll prioriterat en timme åt att sortera femte årets skolpapper. De ligger i buntar på golvet.

Nu gäller det bara att bli av med resterande möbler. Någon som vill köpa ett skrivbord, soffbord, tv, bokhylla och tv-bord?

Sen blir det spackel, målning och städning. Mys. I can't fucking wait. Nu är det hårt flytt- och studiearbete, samt lite assistentjobb som gäller fram till 26:e juni. Sen är det Norge och lite mys med vänner och familj en vecka som gäller. Det är en stor jävla morot kan jag berätta för er. En gigantisk, king sized morot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback