Roligheter

Snodde detta från min kompis H. och hennes blogg.

Hittat en ny blogg att följa, så fick lite ny underhållning när jag sitter här i repan och är seriös ;)

Snodde detta från L, bra tidsfördriv :) och superspännande info *hrm*

Vem är du? Frk.
Ålder: 25 (fyller 26 om tre månader)
E-post: [email protected]
Ekonomi: vilken ekonomi?
Din bästa egenskap: Tycker om människor och djur
Din sämsta egenskap: otålig och lättretlig
Familj: Mamma, pappa, syster och min älskling
Kroppsdel du har mest nytta av: Hela egentligen. Jag kan inte fungera i mitt yrke utan
Jag sover: för lite och för lätt
Frisyr: halvlångt, standard, tråkig.
Ögonfärg: tråkiga blå
Skostorlek: Växlar lite mellan 39 och 40
Gillar: närhet och kärlek, givande människor som man kan vara sig själv och skratta massor med
Favoritmat: allt som görs med kärlek
Favoritglass: Ben&Jerry. precis som H. lätt.
Favoritdrink: jag gillar det mesta, men en kall öl är aldrig fel
Favoritfilm: åh...så jäkla svårt...
Favoritklädesplagg: sköna t-shirts
Liknar du en kändis? Det är lite för många som senaste året sagt att jag liknar "Elliot" från Scrubs.
Värdesätter du ärlighet? Ja, det kan man väl säga. Det kan svida ibland, men är oftast till det bästa.
Vem/vilka vet mest om dig? Mina närmsta vänner, min mamma och givetvis min älskling
Gillar du att slåss? ja. jag älskar att lekeslåss och gör det ofta. Fråga M.
Vad har du på dig just nu? mjukisar (surprise, surprise) och en lätt och ledig t-shirt. ;)
Ikväll ska du: lägga mig och sova.
När var du senast riktigt full? Det känns inte bra när jag måste tänka efter riktigt länge. 3:e maj
Har du snott något under ditt liv? Jo, ett tuggummipaket. Det känns helt okej idag eftersom att jag några år senare jobbade i den affären och chefen var en jävla framstjärt.
Ska du duscha idag? Har jag redan gjort.
Vad gör du nästa år? Jobbar som city-utdelare i farsta/i kassan på ica. och med mitt riktiga yrke förhoppningsvis en, två dagar i veckan.
Vad luktar det hos dig just nu? inget spec?
Gillar du att laga mat? finns roligare saker att göra. Men jag älskar att baka.
Hur många par skor har du? INTE tillräckligt många. Det är allt jag har att säga.
Använder du hårspray: Om jag orkar bry mig
Kan du stå på händer?: Jag skulle gissa på ett stort nej på den frågan faktiskt
Tränar du? ehm...räknas snabbispromenader och 10meters försök på lätta spring-steg?
Har du bra kondition? Ingen kommentar
Sushi eller hamburgare? hamburgare. lätt. any day.
Blyga eller framåt killar/tjejer? Absolut framåt. Det är spännande och skojigt när någon vågar.
Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? antagligen att få resa runt i hela världen.
Har du någon tatuering alt. piercing? näh, om inte öronen räknas
Använder du smycken? ja, örhängen
Sexigaste kroppsdel: ooh...det varierar oerhört faktiskt...på M. tex älskar jag hela hans kropp. speciellt hans fantastiska ben och stjärt.
Pluggar och vill bli: ja, en vecka kvar i plugget. sedan en uppsats. vill bli grym terapeut.
Du ångrar att du inte: har vågat ta fler chanser i livet.
Största hemlighet: tror du att jag svarar på den här?
Vad får dig alltid att skratta? Mina kompisar Piigis (som jag snodde detta koncept från), Vince, och min M.
Har du bra självförtroende? njae
Hur ofta byter du sängkläder?: typ varannan vecka.
Öppna en bok du har i närheten, slå upp sidan tolv och citera den fjärde meningen: "Toaletterna stinker inte piss (vilket ju måste jämföras med en nästan utomjordisk upplevelse)."
Har du vunnit pengar nångång? typ 25 spenn på en triss-lott


Så där. Spännande va? Oerhört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback