Incredible

Jag har alltså precis vart ute på en joggingrunda där jag bokstavligen slet mig igenom 5.5km. Var totalt bedrövligt utpumpad upp sista backen. Skrämde nästan livet ur ett gäng annars så tama duckies då jag kom farande med min desperata andning. Alltså, det blev ett jäkla liv och de stackars duckarna som sov så fredligt 10 meter bort från löpspåret närmast störtbombade ut i vattnet. I vanliga fall flyttar de sig ytterst ofrivilligt när man kommer gående och trampas nästan ihjäl om man inte går omvägar.

Sen kom jag på en grej. Nu. I efterhand. Jag som efter minst ett års intensivt tränande 3-6ggr pr vecka (i princip utan uppehåll) har nu haft ett lite träningsuppehåll på 3 veckor. Alltså, jag har tränat totalt 3 ggr på 3 veckor. Det var faktiskt så illa att jag fick rejäl träningsverk i arslet efter
friskuspromenaden på en timme lördag förmiddag.
Imorgon är det meningen att jag ska springa 5km och sedan boxas en timme.

Hur fan kommer jag då att må på onsdag? Och torsdag? Hesus, jag kommer ju att bli temporärt invalid!

Jag inväntar nu rädselsfullt på att verken ska slå in och att jag kommer att känna mig som en 15 åring i en 75 årings kropp.

Ha en trevlig kväll! Hälsan Frk. Fett

image183



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback